tag:blogger.com,1999:blog-1450179047788952125.post8227446227111284078..comments2022-02-26T12:49:28.236+02:00Comments on Alansi. Kirivalla. Lutsu. : Hea haldus, väärhaldus, külaseltsid ja külaelanike õigusedMonikahttp://www.blogger.com/profile/05943819300859727428noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1450179047788952125.post-53713270813013883762009-03-04T09:43:00.000+02:002009-03-04T09:43:00.000+02:00Sinuga nõus, ka prügifirma osas. eriti kui lähtuda...Sinuga nõus, ka prügifirma osas. eriti kui lähtuda sellest, et sisuliselt mingit lepingut ju ei ole prügiveofirmaga, vaid seaduse alusel kõik loetakse liitunuks KOV poolt valitud firmaga :S Meie kandis olid need segadused suuresti aasta eest ära, kuid ka nüüd aeg-ajalt saadetakse jälle uus prügiveograafik :DMonikahttps://www.blogger.com/profile/05943819300859727428noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1450179047788952125.post-52760311294873285072009-03-04T09:40:00.000+02:002009-03-04T09:40:00.000+02:00Muidugi ei ole minu seisukoht teeninduse suhtes ab...Muidugi ei ole minu seisukoht teeninduse suhtes absoluutne. Olen ka ise kokku puutunud väga meeldiva ja proffessionaalse teenindusega kuid see on pigem erand kui reegel. Selles suhtes on Sul muidugi õigus, et piisab vaid ühest meeldivast kogemusest ning ootused järgmistes sarnastes situatsioonides sama kogeda, kasvavad järsult.<BR/><BR/>Töötasin 3 aastat eesti ühes suurimas jaekaubandusettevõttes. Nägin ka köögipoolt. Ma arvan, et lohaka ja hoolimatu teenindusega kaotas see firma kümneid miljoneid kroone. Kala mädaneb peast ja eks ka seal said hädad alguse teatud mõttes juhtkonnast kuid siiski. Mis on see salapärane tegur, mis lubab näiteks Eestis teenindajal kliendile ülevalt alla vaadata?<BR/><BR/>See Ragn-Sells näide on muidugi erakordne näide nahaalsusest ja juhmusest samaaegselt. Siin on näha kuidas teenuse osutaja kasutab teadlikult ära oma jõupositsiooni. Ja see on täiesti lubamatu ning eeldaks riigipoolset jõulist sekkumist.Hongmeeshttps://www.blogger.com/profile/02272208829598130875noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1450179047788952125.post-38852998349407048942009-03-04T07:58:00.000+02:002009-03-04T07:58:00.000+02:00Nu ei tea, kas on nii hullusti, mul on seni pigem ...Nu ei tea, kas on nii hullusti, mul on seni pigem erandjuhtumid, kui olen halba teeninduskvaliteeti kogenud. Pigem just see, et üldine positiivne ja sõbralik suhtumine on tekitanud ootuse, et järgmises teenindussituatsioonis puutun kokku sama kena ja viisaka ametniku või erasektori teenindajaga. Ja kui see inimene mulle siis hoopis ninna kargab ja midagi nähvab, on pettumus seda suurem.Monikahttps://www.blogger.com/profile/05943819300859727428noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1450179047788952125.post-36919990062896353882009-03-04T00:06:00.000+02:002009-03-04T00:06:00.000+02:00Tahaks niiväga kohalikku omavalitsust kiita aga põ...Tahaks niiväga kohalikku omavalitsust kiita aga põhjusi tuleb taga otsida tikutulega. Nagu kõikjal mujalgi on inimesed tööga NIIII hõivatud, et asjade ennetamine ja märkamine ilma vastavasisulise teabenõude või märgukirjata on võimatu. Millega need inimesed seal küll tegelevad? Mis asju ajavad?<BR/><BR/>Samas kui siiani on reegliks olnud võrrelda riiklikku sektorit erasektoriga, tõstes esile just viimast, võib selle võrdluse tänaseks vabalt unustada. Ma arvan, et nii hlba teeninduskvaliteeti kui Eesti erasektoris annab ikka otsida. Ja kui eeskuju puudub, kust saavad vaesed riigiametnikud õppida olema kenamad? Ei kuskilt.Hongmeeshttps://www.blogger.com/profile/02272208829598130875noreply@blogger.com