neljapäev, 22. juuli 2010

Külaseltsi panus Roosipäevade toimumisel

Pildistatud reede, 9.juuli õhtul, pärast üldkoosolekut. Siltide tegemise eest suur tänu Kajale ja Atsile Männiku talust!





3 kommentaari:

Jaan ütles ...

Lihtsalt super kokkuhoidmine on teil seal. Kõik aitavad kuidas saavad. Iga üritus mis toimub on rahvarohked. Eks peab ka sealt läbi astuma kui midagi head toimumas :)

Monika ütles ...

Eks meil siin vahel läheb ikka üle kivide ja kändude ka. Eks ole ka teiste külaelu edendajate kogemus, et kuidagi väga lihtsalt juhtub see, et kõik lähevad omvahel tülli. Eks ka siin kandis on natuke nagistamist olnud. Ja noorel algajal külavanemal ei ole ka kohe alguses nii palju tarkust, et mida öelda, mida ütlemata jätta, et Sa kedagi ei riivaks :) Sellise oskuse omandamine võtab aga kõvasti energiat. Ma ei ole praegu tahtnud külavanemaks olemise(minu jaoks) raskemast poolest siin kirjutada. Järgmisel aastal mu ametiaeg lõpeb, eks ma siis teel miski kokkuvõtte ka sellest :)

Jaan ütles ...

Ma usun, et sa saad selle tiitli uuesti :) Kuna kes ikka julgeb seda asja oma kanda võtta :) Kas teil, siis selliseid kes kohe nii väga seda tahavad ?