esmaspäev, 13. august 2012

Habaja rahvakoosolekul osalejatest enamik olid POOLT!





Eelmisel nädalal Habaja rahvakoosolekul, millel tutvustati Kose ja Kõue ühinemisläbirääkimisi, publiku  seisukohti (st kohalolijatele pakuti võimalust välja öelda, kas nad on poolt või vastu ja miks. Siin on siis nopitud välja mõningaid seisukohti):
  • Poolt, sest me saame siis ääremaa nimetusest lahti. Kirivalla on Ardust vaadates ju täielik ääremaa!
  • Poolt, sest Habaja piirkond on Kosega rohkem seotud, midagi halvemaks ei lähe.
  • Poolt, sest Kosele on logistiliselt palju parem minna. Ardu vallamajja on keeruline minna, mul isiklikku transporti ei ole.
  • Vastu, aga põhjendused jätan enda teada.
  • Poolt, sest usun, et ühistransport paraneb ja lastele ringide võimalus.
  • Poolt, sest olen kindel, et ühe miinimumpalga eest saab üks inimene vähem kui kahe miinimumpalga eest kaks inimest.
  • Poolt, sest usun, et noorte ja laste olukord paraneb. Ühistransport paraneb.
  • Poolt ja vastu ka. Mõnede asjade poolt olen kahe käega. Kardan ääremaastumist selles mõttes, et Kose kultuuripalee, kuhu tulevad uued klassiruumid ja ringiruumid, sellest saab nii suur magnet, mis võib tõmmata väikse kooli hoopis tühjaks. Olen siiski kindel, et üheskoos saaks asju paremini korraldada. Kui tuleks poliitiline signaal, et poliitiliselt soodustatakse ikkagi väikese külakooli kestmist, pannakse bussid ka teistpidi käima vmt, võiks rahulikuma südamega poolt olla.
  • Poolt, et näha, mis üldse saab.
  • Poolt, sest pink, millelt valida tulevasi otsustajaid, on pikem.
  • Ühe koosolekul olnu, kuid sealt varem lahkunud inimese varem väljendatud seisukoht: mina olen poolt, saagu või sitem.
Kõue vallavanema Ott Valdma järelkaja Habajal toimunud arutelule saab lugeda siit.  
Eks siis täna on igal ühel võimalik tulla kohale Kõue Rahva Majja või lülitada sisse netikanal (loodame korraldada jälle ka netiülekande: http://www.livestream.com/aklk/) ja võtta siis seisukoht, kas Kose valla esindajatel õnnestub Ott Valdma väited usutavalt ümber lükata või mitte.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kas nende koosolekute eesmärk on see, et kose kõue argumendid ümber lükkaks. minu arvates peaks idee olema selles, et mis muutub halvemaks ja mis paremaks. viimase lausega kutsud nagu üles sõda.

Monika ütles ...

Oh ei, kindlasti ei soovi ma verd ega pisaraid ega intriige :) Asja taust on selles, et üks pool kasutab Rahandusministeeriumi lehelt leitud arvandmeid, teine pool kasutab mingeid muid (valla enda käsutuses olevaid) arvandmeid, need omavahel ei klapi. Kõue vallavanem on oma kalkulatsioone ja kahtlusi esitanud kirjalikult valla lehes ja nüüd tema blogis. Pidasin oma viimases lauses silmas, et Kose pool peaks enda arusaama veenvalt põhjendama, nii et inimesed saaksid siis otsustada, keda nad siis usuvad, kes siis ikkagi esitab valeväiteid. Sest kuna numbrid, millest üks ja teine lähtub, on erinevad, seetõttu on ka erinev see, mis muutub paremaks ja mis halvemaks. Loodan, et mu viimase lause taust sai pisut selgemaks nüüd - Teie arvamusega, et koosolekute idee on arutleda selle üle, mis muutub paremaks ja mis mitte, olen mõistagi nõus.